شرح اهم وظایف: اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی. ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه. همکاری در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه با واحدهای ذی ربط. انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت علمی. همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمانها، اموال و تأسیسات. انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذی ربط. نظارت بر انجام کلیه امور خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحدهای مختلف. تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور. نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم. همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پستهای سازمانی دانشگاه با مدیریت برنامه، بودجه، تحول اداری و بهره وری دانشگاه. رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم. انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق